Sunday, June 26, 2011

Pencarian Seiko 7A28/7A38

Gambar kredit www.ninanet.net

Saya mencari model ini (dalam gambar 7A28. 7A38 mempunyai day dan date) Agak sukar dijumpai. Ada yang offer, tapi harga tak terjangkau dan jauh beribu batu, tanpa saya kenal siapa penjualnya. Sekadar memberi gambar, sesiapa juga tentu boleh melakukannya. Di ebay ada, tapi jarang-jarang sekali bersua. Kalau ada rezeki, sudah pasti ada. Apapun, saya masih mencari. Kalau anda ada, dan mahu menjualnya, jom kita bincang harga. Kalau terjangkau, insyaAllah, memang saya berkehendakkannya.

8 comments:

sah_kul said...

Bro...jgn lupa posting taw kalau da dapat nanti...All the best!

walikard said...

InsyaALLAH I will update bro...TQ for the info ya

Anonymous said...

macam speedyssss

walikard said...

Amar: Memang bro...ni pasal nak sangat ke Speedmaster la, tapi budget takde :p

mno-lanun said...

maaf mencelah...
aku ada nampak kat A.M corp mall... g hari ahad , ting. bwh.. harge bleh tahan.TQ

walikard said...

Bro mno-lanun, berapa harganya tu? Kalau kena dengan budget, InsyaALLAH mmg nak ambik

MNOIMA-LANUN said...

maaf dah lupe... chineseman yang jual.. ada juga patern yang tulis "T".. ada mase glah tengok

walikard said...

Rasanya perasan yang tu bro, edisi pilot kalau tak salah. Dia mintak 1k lebih untuk model tu, which is way above budget...hehe...blm nak jadi rezeki lagi ni