Monday, August 22, 2011

Kelahiran yang dinantikan


Alhamdulillah, syukur yang tidak terhingga kepada Yang Maha Pencipta. Kedua-dua anak kami selamat dilahirkan secara normal jam 12.08 am dan 12.10 am tadi. Kelahiran kali ini agak mendebarkan kerana kali pertama mengandung kembar. Kedua-dua anak dan ummi berada dalam keadaan sihat wal afiat. Mudah-mudahan menjadi anak-anak yang solehah dan berbakti kepada Islam, masyarakat dan keluarga.

7 comments:

sah_kul said...

Tahniah. Semoga semuanya dalam keadaan selamat :)

Pencinta Masa said...

Alhamdulillah. Sesungguhnya dikurniakan anak kembar adalah seolah-olah mendapat keajaiban. Tahniah!

walikard said...

Sah_kul: Tq bro :) bertambah rezeki yang Allah beri, bertambah pula tanggungjawab utk membesar dan mencorak masa depan mereka. Tapi wajah2 mereka ini bakal beri kekuatan, insyaAllah :) mudah2an dibantu Allah.

PM aka Ketua Pengawas:Tq :) perasaan yang sukar digambar dengan kata2 saat melihat kelahiran mereka. Ia memberi bukti nyata keesaan Allah, Yang Maha Berkehendak.

zul said...

Tahniah Azrul, dapat anak kembar ni rezeki, bukan semua orang dapat anugerah ini.Seronoklah ramadhan dan syawal tahun ini.

walikard said...

Cikgu Zul: Tqvm :) memang meriah Alhamdulillah Syawal kali ini..Ramadhan kami turut berseri dengan kehadiran mereka :) Syukur padda ALLAH atas kemudahan yang diberi

Pencinta Masa said...

Eh, mana ko tau nama aku Ketua Pengawas? Ko bukan takde FB ke?

walikard said...

PM: Adalah FB...hehehe Mohd Azrul Razak tu sayalah :)