Monday, July 03, 2006

Sataydiy.com sudah dilancarkan hari ini

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera. Apa khabar kawan-kawan semua? Hari ni saya dah lancarkan www.sataydiy.com secara rasmi. Hmm, sebenarnya memang banyak kekurangan di mana-mana, tapi saya akan perbaiki sedikit demi sedikit, berdasarkan feedback dari kawan-kawan mahupun saya sendiri. Jadi, jemput-jemputlah, jangan malu-malu. Nak komen membina pun sangat dialu-alukan :-) Doakan saya ye. Ni saya ada sedikit shot dari gerai satay dan sup kami di Klang. Kawan-kawan boleh dapatkan maklumat lanjut di www.sataydiy.com/produk.htm.



4 comments:

Anonymous said...

hmm, mana muka tuan punya gerai ni? hehe.. Malu yer... :p

Anonymous said...

azrul wak,
dah balik dah dari arab saudi?
skang dah jadi wak satay plak yer?
terima tempahan sampai johor x?
ku dah hantar dah details kat website satay tu?

walikard said...

Ada. menyorok kat balik gerai tu :-) hehehe...InsyaALLAH, bakal dipamerkan ;-)

to yanot: taklah jadi wak satay, tapi kearah-arah tu la. hehehe. sampai johor ye? InsyaALLAH, boleh diusahakan sekiranya banyak tempahannya. Nanti bagitau detail ye :-)

Restaurant Cleaning Chula Vista said...

Goood job